Magdalena Zwolińska – sekretarz Gminy
Wejście A, I piętro, pok. 10
tel. 68 355 59 76
e-mail: sekretarz@kozuchow.pl
Sekretariat e-mail: um@kozuchow.pl
Elżbieta Kalina – sekretarka
Wejście A, II piętro, pok. 9
tel. 68 355 59 76
Michał Suski – inspektor
Wejście A, II piętro, pok. 14
tel. 68 355 59 70
Agnieszka Lewenberger – inspektor
Wejście A, I piętro, pok. 1
tel. 68 355 59 41
Barbara Wajman – specjalista służby bhp
Wejście A, I piętro, pok. 7,
tel. 68 355 59 47
Elżbieta Mlonek – pomoc administracyjna
Wejście A, parter, pok. 29
tel. 68 355 59 40
Maria Jakubowska – pomoc administracyjna
Wejście A, parter, pok. 29
tel. 68 355 59 40
Edyta Czaykowska – goniec
Wejście A, I piętro, pok. 7
tel. 68 355 59 47
Tomasz Dmitrowski – kierowca
Wejście A, I piętro, pok. 7
tel. 68 355 59 47
Magdalena Zwolska – inspektor
Wejście A, I piętro, pok. 7
tel. 68 355 59 47
Magdalena Raszewska – inspektor
Wejście A, I piętro, pok. 2
tel. 68 355 59 42
Paulina Pawłowska – pomoc administracyjna
Wejście A, III piętro, pok. 14
tel. 68 355 59 70
Do zadań wydziału należy:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania urzędu
- prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu
- prowadzenie spraw osobowych emerytów i rencistów urzędu
- prowadzenie spraw kancelaryjnych
- zabezpieczenie organizacyjno-techniczne spotkań, uroczystości organizowanych przez burmistrza lub radę
- sprawowanie obsługi biurowej i sekretarskiej rady, komisji w niewyodrębnionej komórce organizacyjnej – Biuro Rady zwana dalej „biurem”
- współpraca z urzędnikiem wyborczym w zakresie organizacji wyborów i referendum
- udostępnianie informacji publicznej w zakresie dostępu do dokumentów rady, burmistrza
- przekazywanie uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych według właściwości do organów nadzoru (wojewody, regionalnej izby obrachunkowej) w celu badania ich legalności
- przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego aktów prawa miejscowego
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy pracowników
- prowadzenie spraw kadrowych kierowników samorządowych instytucji kultury
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i dokształcaniem pracowników
- prowadzenie spraw gospodarczych urzędu, w tym administrowanie budynkiem urzędu
- zaopatrzenie urzędu w środki techniczne, oprogramowanie, materiały biurowe, czasopisma
- eksploatacja samochodów służbowych
- administrowanie systemami komputerowymi urzędu
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i innych środków podlegających ewidencji w urzędzie
- przygotowywanie wniosków burmistrza o nadanie odznaczeń państwowych, resortowych oraz odznak honorowych
- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
- przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków
- prowadzenie tablic informacyjnych
- prowadzenie spraw z zakresu składanych oświadczeń majątkowych pracowników, radnych, kierowników jednostek organizacyjnych
- sporządzanie dokumentacji z zakresu PFRON
- prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk uczniowskich, studenckich, stażów pracy
- prowadzenie spraw dotyczących prac interwencyjnych i robót publicznych
- prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem prac społecznie użytecznych
- prowadzenie spraw dotyczących wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne przez osoby skazane przez sąd
- przekazywanie do realizacji uchwał rady, wniosków i interpelacji radnych, zarządzeń burmistrza dla wydziałów według właściwości
prowadzenie rejestrów:
- skarg, wniosków i petycji
- uchwał rady
- aktów prawa miejscowego
- zarządzeń, postanowień burmistrza
- wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
- interpelacji i wniosków radnych
- druków ścisłego zarachowania
- książki kontroli
- informacji publicznej
- prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi
- prowadzenie spraw dotyczących wysyłania i przyjmowania korespondencji
- prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- obsługa poczty elektronicznej
- rejestrowanie i wyrejestrowanie płatników składek ubezpieczeń społecznych
- prowadzenie archiwum zakładowego
- wykonywanie zadań obronnych w zakresie przygotowania materiałowego i organizacyjnego na potrzeby urzędu w stanie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
- prowadzenie spraw związanych z sołectwami, w tym:
- prowadzenie rejestru i dokumentacji sołectw
- sprawy dotyczące funduszu sołeckiego
- obsługa wyborów w sołectwach
- zarządzanie świetlicami wiejskimi
- prowadzenie rejestracji kobiet i mężczyzn na potrzeby kwalifikacji wojskowej
- prowadzenie spraw wojskowych
- załatwianie spraw związanych z oczyszczaniem terenu z materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych
- przygotowanie i opiniowanie podań w sprawach uznania żołnierzy za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członka rodziny
- opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej miasta i gminy oraz planu ewakuacji /przyjęcia/ ludności
- potwierdzanie zaświadczeń o miejscu zameldowania dla osób pracujących za granicą
- nadzorowanie opracowywania planów obrony cywilnej w zakładach pracy oraz planów działania formacji obrony cywilnej
- planowanie i organizowanie współdziałania formacji obrony cywilnej w zakresie prowadzenia akcji ratunkowych i usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz nadzwyczajnych zagrożeń środowiska w czasie pokoju
- prowadzenie spraw związanych ze zgromadzeniami i imprezami masowymi
- prowadzenie spraw związanych z działalnością ochotniczych straży pożarnych
Formularze
Wniosek-o-udostepnienie-danych-jednostkowych-z-rejestru-mieszkancow-oraz-rejestru-PESEL.pdf
Wniosek-o-udostepnienie-danych-w-trybie-jednostkowym-z-Rejestru-Dowodow-Osobistych.pdf
Wniosek-o-udostepnienie-dokumentacji-zwiazanej-z-dowodem-osobistym.pdf
Wniosek-o-udostepnienie-danych.pdf
Wniosek-o-wyplacenie-naleznosci-z-tytulu-utraty-wynagrodzenia.pdf
Zgloszenie-wyjazdu-poza-granice-Polski.doc
Wniosek-o-udzielenie-informacji-publicznej.docx
Wniosek-o-swiadczenie-pieniezne-za-zapewnienie-zakwaterowania-i-wyzywienia-obywatelom-Ukrainy.pdf