Piotr Maciąg – kierownik
Wejście A, III piętro, pok. 25
tel. 68 355 59 60
e-mail: um@kozuchow.pl
Grzegorz Chomont – zastępca kierownika
Wejście A, III piętro, pok. 28
tel. 68 355 59 68
Justyna Bowtrukiewicz – inspektor
Wejście A, III piętro, pok. 23
tel. 68 355 59 71
Dorota Greń – główny specjalista
Wejście A, III piętro, pok. 23
tel. 68 355 59 71
Anna Ciszka-Marczewska – podinspektor
Wejście A, III piętro, pok. 24
tel. 68 355 59 74
Do zadań wydziału należy:
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków pozabudżetowych, w tym ze środków Unii Europejskiej
- prowadzenie ewidencji gminnych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych
- prowadzenie rozliczenia pozyskanych środków pozabudżetowych, w tym unijnych
- prowadzenie bazy informacyjnej o funduszach, w tym funduszach Unii Europejskiej
- przekazywanie informacji jednostkom pomocniczym gminy, jednostkom organizacyjnym gminy, stowarzyszeniom
- informowanie mieszkańców gminy, w tym przedsiębiorców, o możliwościach pozyskania środków unijnych
- planowanie i realizacja budżetu gminy w zakresie zadań wydziału
- udzielanie merytorycznego wsparcia w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych, w tym unijnych dla innych wydziałów, jednostek pomocniczych gminy, jednostek organizacyjnych gminy
- rozliczanie środków finansowych uzyskanych z programów pomocowych oraz współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym
prowadzenie spraw związanych z promocją gminy, w szczególności:
- prowadzenie bazy informacyjnej o gminie
- przygotowywanie materiałów promocyjnych, w tym publikacji, wydawnictw, filmów, zdjęć
- planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z promocją oraz współdziałanie z innymi podmiotami w ich realizacji
- przekazywanie informacji o gminie i pracy jego organów do prasy, radia i telewizji
- zapoznawanie się z informacjami dotyczącymi gminy, ukazującymi się w środkach masowego przekazu, gromadzenie ich i udzielanie sprostowań, komentarzy i informacji
- prowadzenie kroniki gminy
- promocja turystyczna
- prowadzenie strony internetowej urzędu
- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w szczególności prowadzenie strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej
- prowadzenie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego
- prowadzenie współpracy i korespondencji zagranicznej gminy, w tym z miastami partnerskimi
- współpraca ze stowarzyszeniami, fundacjami, w tym prowadzenie spraw związanych z przynależnością gminy lub jej organów do stowarzyszeń lub fundacji
- prowadzenie kart obiektów hotelarskich i innych
- prowadzenie kontroli obiektów, w których prowadzone są usługi hotelarskie
- promowanie przedsiębiorczości i prowadzenie w tym zakresie działalności informacyjnej
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi inwestorów
- współdziałanie z samorządem gospodarczym, organizacjami pracodawców
prowadzenie spraw związanych z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich i innymi programami dotyczącymi wsi, a w szczególności:
- przygotowywanie dokumentów związanych z programami wiejskimi i wniosków aplikacyjnych gminy
- nadzór nad realizacją programów
- pomoc przy przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych składanych przez sołectwa, stowarzyszenia i fundacje działające na terenie gminy, jednostki organizacyjne, instytucje kultury gminy
- prowadzenie rejestru złożonych wniosków
- rozliczanie pozyskanych środków finansowych
- prowadzenie spraw związanych z turystyką
- udział w konsultacjach, spotkaniach informacyjnych i szkoleniach dotyczących programów operacyjnych, innych dokumentów programowych i aplikacyjnych oraz procedur wdrażania i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych środków zewnętrznych
- planowanie inwestycji i remontów
- koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów prowadzonych przez gminę i zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie
- prowadzenie spraw w zakresie inwestycji prowadzonych przez gminę, w tym przygotowanie dokumentacji, kosztorysowanie, uzyskiwanie stosownych pozwoleń, nadzór nad ich realizacją
- prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami
- udzielanie merytorycznej pomocy jednostkom organizacyjnym i pomocniczym gminy w zakresie budownictwa
- dokonywanie uzgodnień usytuowania projektowanych sieci technicznego uzbrojenia terenu
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem wieloletnich planów inwestycyjnych, programów rewitalizacji, programów ochrony zabytków
- prowadzenie spraw rewitalizacji
- sporządzanie wniosków w celu pozyskania pomocy finansowej z programów pomocowych
- rozliczanie środków uzyskanych z programów pomocowych oraz współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym
prowadzenie spraw określonych przez ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym:
- przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy, usługodawcy
- przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o materiały z innych wydziałów urzędu odpowiedzialnych za realizację zadań ujętych w budżecie gminy
- przygotowywanie formularzy ofertowych dla oferentów
- określanie terminów składania ofert, terminu przetargu, ogłaszanie przetargu
- ogłaszanie zamówień publicznych poprzez ich zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych lub publikowanie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (jeżeli są przekazywane Urzędowi) oficjalnych publikacji Wspólnot Europejskich
- obsługa komisji przetargowej
- prowadzenie dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych
- prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych
- przygotowywanie projektów umów z udzielonego zamówienia publicznego
- udzielanie instruktażu pracownikom urzędu z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych
- ogłaszanie zamówień publicznych na stronach internetowych urzędu, Biuletynie Informacji Publicznej, prasie, na tablicy ogłoszeń urzędu
- prowadzenie spraw urzędu z zakresu zamówień nieobjętych ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o materiały z innych wydziałów urzędu odpowiedzialnych za realizację zadań ujętych w budżecie gminy
- realizacja zadań obronnych związanych z przygotowaniem w budownictwie, zagospodarowaniem przestrzennym w gminie, w tym wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.