Gmina i Urząd

Wydział Funduszy i Inwestycji

Uśmiechniety mężczyzna w błekitnej marynarce i czarnej koszuli

Piotr Maciąg – kierownik
Wejście A, III piętro, pok. 25
tel. 68 355 59 60
e-mail: um@kozuchow.pl

Grzegorz Chomont – zastępca kierownika
Wejście A, III piętro, pok. 28
tel. 68 355 59 68

Justyna Bowtrukiewicz – inspektor
Wejście A, III piętro, pok. 23
tel. 68 355 59 71

Dorota Greń – inspektor
Wejście A, III piętro, pok. 23
tel. 68 355 59 71

Anna Ciszka-Marczewska – pomoc administracyjna
Wejście A, III piętro, pok. 24
tel. 68 355 59 74

Do zadań wydziału należy:

  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków pozabudżetowych, w tym ze środków Unii Europejskiej
  • prowadzenie ewidencji gminnych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych
  • prowadzenie rozliczenia pozyskanych środków pozabudżetowych, w tym unijnych
  • prowadzenie bazy informacyjnej o funduszach, w tym funduszach Unii Europejskiej
  • przekazywanie informacji jednostkom pomocniczym gminy, jednostkom organizacyjnym gminy, stowarzyszeniom
  • informowanie mieszkańców gminy, w tym przedsiębiorców, o możliwościach pozyskania środków unijnych
  • planowanie i realizacja budżetu gminy w zakresie zadań wydziału
  • udzielanie merytorycznego wsparcia w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych, w tym unijnych dla innych wydziałów, jednostek pomocniczych gminy, jednostek organizacyjnych gminy
  • rozliczanie środków finansowych uzyskanych z programów pomocowych oraz współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym

prowadzenie spraw związanych z promocją gminy, w szczególności:

  • prowadzenie bazy informacyjnej o gminie
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych, w tym publikacji, wydawnictw, filmów, zdjęć
  • planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z promocją oraz współdziałanie z innymi podmiotami w ich realizacji
  • przekazywanie informacji o gminie i pracy jego organów do prasy, radia i telewizji
  • zapoznawanie się z informacjami dotyczącymi gminy, ukazującymi się w środkach masowego przekazu, gromadzenie ich i udzielanie sprostowań, komentarzy i informacji
  • prowadzenie kroniki gminy
  • promocja turystyczna
  • prowadzenie strony internetowej urzędu
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w szczególności prowadzenie strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej
  • prowadzenie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego
  • prowadzenie współpracy i korespondencji zagranicznej gminy, w tym z miastami partnerskimi
  • współpraca ze stowarzyszeniami, fundacjami, w tym prowadzenie spraw związanych z przynależnością gminy lub jej organów do stowarzyszeń lub fundacji
  • prowadzenie kart obiektów hotelarskich i innych
  • prowadzenie kontroli obiektów, w których prowadzone są usługi hotelarskie
  • promowanie przedsiębiorczości i prowadzenie w tym zakresie działalności informacyjnej
  • prowadzenie spraw z zakresu obsługi inwestorów
  • współdziałanie z samorządem gospodarczym, organizacjami pracodawców

prowadzenie spraw związanych z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich i innymi programami dotyczącymi wsi, a w szczególności:

  • przygotowywanie dokumentów związanych z programami wiejskimi i wniosków aplikacyjnych gminy
  • nadzór nad realizacją programów
  • pomoc przy przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych składanych przez sołectwa, stowarzyszenia i fundacje działające na terenie gminy, jednostki organizacyjne, instytucje kultury gminy
  • prowadzenie rejestru złożonych wniosków
  • rozliczanie pozyskanych środków finansowych
  • prowadzenie spraw związanych z turystyką
  • udział w konsultacjach, spotkaniach informacyjnych i szkoleniach dotyczących programów operacyjnych, innych dokumentów programowych i aplikacyjnych oraz procedur wdrażania i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych środków zewnętrznych

 

  • planowanie inwestycji i remontów
  • koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów prowadzonych przez gminę i zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie
  • prowadzenie spraw w zakresie inwestycji prowadzonych przez gminę, w tym przygotowanie dokumentacji, kosztorysowanie, uzyskiwanie stosownych pozwoleń, nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami
  • udzielanie merytorycznej pomocy jednostkom organizacyjnym i pomocniczym gminy w zakresie budownictwa
  • dokonywanie uzgodnień usytuowania projektowanych sieci technicznego uzbrojenia terenu
  • prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem wieloletnich planów inwestycyjnych, programów rewitalizacji, programów ochrony zabytków
  • prowadzenie spraw rewitalizacji
  • sporządzanie wniosków w celu pozyskania pomocy finansowej z programów pomocowych
  • rozliczanie środków uzyskanych z programów pomocowych oraz współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym

prowadzenie spraw określonych przez ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym:

  • przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy, usługodawcy
  • przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o materiały z innych wydziałów urzędu odpowiedzialnych za realizację zadań ujętych w budżecie gminy
  • przygotowywanie formularzy ofertowych dla oferentów
  • określanie terminów składania ofert, terminu przetargu, ogłaszanie przetargu
  • ogłaszanie zamówień publicznych poprzez ich zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych lub publikowanie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (jeżeli są przekazywane Urzędowi) oficjalnych publikacji Wspólnot Europejskich
  • obsługa komisji przetargowej
  • prowadzenie dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych
  • prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych
  • przygotowywanie projektów umów z udzielonego zamówienia publicznego
  • udzielanie instruktażu pracownikom urzędu z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych
  • ogłaszanie zamówień publicznych na stronach internetowych urzędu, Biuletynie Informacji Publicznej, prasie, na tablicy ogłoszeń urzędu
  • prowadzenie spraw urzędu z zakresu zamówień nieobjętych ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o materiały z innych wydziałów urzędu odpowiedzialnych za realizację zadań ujętych w budżecie gminy
  • realizacja zadań obronnych związanych z przygotowaniem w budownictwie, zagospodarowaniem przestrzennym w gminie, w tym wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.

Formularze

Wniosek-o-przyznanie-Honorowego-Patronatu-Burmistrza.docx