Magdalena Zwolińska
Wejście A, I piętro, pok. 10
tel. 68 355 59 76
e-mail: sekretarz@kozuchow.pl
Sekretarz wykonuje swoje zadania przy pomocy Wydziału Organizacyjnego, który nadzoruje. Zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania urzędu.
Do zadań sekretarza należy w szczególności:
- organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne
- koordynowanie obsługi administracyjnej urzędu
- koordynowanie i nadzorowanie spraw kadrowych w urzędzie
- koordynowanie działalności kontrolnej i nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych
- nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli
- zapewnianie prawidłowej i skutecznej publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy
- inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, koordynowanie i nadzorowanie spraw z zakresu informatyzacji urzędu
- koordynowanie i nadzorowanie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- koordynowanie działań związanych z kontrolą zarządczą
- koordynowanie spraw dotyczących sołectw
- koordynowanie spraw dotyczących prowadzenia robót publicznych i prac społecznie użytecznych
- nadzorowanie pracy biura rady
- wykonywanie innych zadań z upoważnienia burmistrza.