Alina Śmigiel
tel. 68 355 59 76
e-mail: burmistrz@kozuchow.pl
Do zadań Burmistrza należy:
- organizowanie i kierowanie pracą urzędu
- kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz
- występowanie z wnioskiem o ogłoszenie aktów prawa miejscowego, uchwały budżetowej oraz sprawozdania z wykonania budżetu
- nadzorowanie i realizacja budżetu gminy
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
- uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej
- nawiązywanie, rozwiązywanie i dokonywanie zmian w stosunku pracy pracowników samorządowych, wykonywania innych uprawnień zwierzchnika służbowego (pracodawcy) w odniesieniu do pracowników urzędu
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
- składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy w ramach upoważnień udzielanych przez zarząd
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji burmistrza przepisami prawa, uchwałami rady i zarządu.